Fredag och påsklov!

Idag är det sista dagen innan påsklovet och det känns helt underbart! Sitter nu på fotolektionen och leker lite. Lämnade precis in mitt tema livet som hund, ni kan få en liten förtitt om ni vill.
Idag blir det en liten tripp till Helsingborg med kören. Vi ska se på någon konsert och äta god mat! Avfärden sker klockan tre, så får gå lite tidigare från retoriken.
Jag har laddat med systemkamera, ipod och lite ätbara godsaker!
Tänkte visa en lite kjol min mamma köpte till mig, huf in som helst! Vet egentligen inte om den är menad för att ha i midjan altså inte som på bilden. Men Jag har den minsann i midjan, mamma sydde in den lite och den sitter hus snyggt som helst!
mariarosen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0