gööööteborg!

Idag är det fredag och idag blir de en liten tripp till Göteborg med mosen och fisen. Kan inte bli annat än kul. Jag ska spendera massor av pengar, keka god mat och njuta av den härliga vårsolen!
Bussen går kvart i 12 så vi missar halva skoldagen, gör inget enligt mig. Igår var skoldagen på tok för lång, hade evk. Altså möte med både rektorn, mentorn och en annan lärare. Jobbugt man känner sig verkligen utsatt. Det visade sig att jag har något fel med mitt avkodningssystem. Fattar inte riktigt men jag kan inte lära in fakta på samma sätt som andra.. Jobbigt.
Aja, thats life. Nu ska jag njuta av att komma bort lite från denna jobbiga stad!


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:19:57
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: victoria

snööögg bild :D

2009-04-21 @ 21:39:27
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0