Påsk!

Fått några påskägg? Jag hoppas minsann på massor av godis!
Imorgon lämnar föräldrarna mig och åker skidor och de tar med hunden, ensam hemma i 5 nätter då. Nice!
Inget tjat! Och städa, vad är det?
Nej, jag ska minsann sköta mig, päronen kommer komma hem till ett rent och fint hus.
Lovet har hitills varit skönt. Hyrde en lokal och festade i förrgår och igår grillade vi hos jocke! Ikväll kanske det blir utgång och imorgon ska vi se fia, och några andra band spela. Kul! Ser jjag verkligen fram emot! På måndag ska jag och fedde spela fotbollsmatch, hur tänker tränaren? HAHA! Men vi får se hur det går! Nu ska jag sy färdigt en kjol och sen sticker jag och kollar på när bror spelar match, e ju inte ofta man träffar honom så man får passa på!
mariarosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0