Onsdag

Hej! Känner mig ganska stressad för tillfället. Mycket att göra i skolan. Började dagen med svenska, Mikaela, My och Moa avslutade sin redovisning och Arta och Miriam påbörjade sin. Efter de var de en låååång håla som jag fördrev med många, många och många skratt! Mestadels åt Fias sockerkick, den söt saken är helt underbar!!! Älskar henne!
Sedan var det dags för engelska, då fick jag eld i baken och satte spurt på vårt arbete i engelska som vi ska redovisa. Det gick hyffsat bra!
Och sen, gympa, eller teori.. Inte aldeles för tråkigt och jag somnade inte ens. Var lite kluven om vad jag skulle göra på friluftsdagen som kommer om 2 veckor. Skridskor eller skidor? Skridskor = Jag måste köpa ett par nya so kostar skjortan efter som jag sålde mina konståkningsskridskor och fick aldrig några nya (jag kan inte ens stå på ett par andra skrillor).
Och sedan var det alternativet skidor, men Moa och Johanna är kanske inte de bästa att åka med (inget illa menat)
Har bara bad experience från Johanna och liftar hehe!
Men precis så smsade Fia "Mia jag är på Hestra!" Och jag blev såklart superglad! Bästa skid partnern ever! Vi kommer va fett bäst! HAHA

Thats all folks! Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0