torsdag

Torsdag, dagen innan fredag och idag en väldigt hektiskt sådan. Börjar med att jag självklart försov mig, kom 20 min sent till skolan, så det vara bara att sätta igång med engelskan. Men det var ju inte så lätt när skid snacket kom fram. Det böev nämligen så att vi skrev upp oss på hestra listan trots att jag va ganska velig igår. Det blir nu Jag, Moa, Johanna och självklart underbaraste Fia.
Under håltimmen efter matten var det dags för min svenska grupp (jag, Johanna, Jonathan och Fia) att spela in filmen för svenska redovisningen, förvänta er många skratt!
Sedan var det dags för matte prov som jag klarade med nöd och näppe, tur det! Och efter provet lite filmning i stan och sedan italienska och sedan utvecklingssamtal. Ja, ni hör ju hur hektiskt det låter!
Och nu sitter jag här hemma och väntar på att fara iväg till kören, vi ska ha konsert på rådhuset, ska bi intressant.
Och idag, närmare bestämt kvart över åtta, kommer Simon hem! Han gör lumpen just nu så är inte ofta man ser honom, två veckor sen senast.
That's all! Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0