nattinatt

Ett litet kvällsinlägg passar kanske nu. Jag har aldrig mått såhär dåligt över skolan innan, men jag tänker såhär: 11, ELVA skoldagar kvar, helt sjukt! Man kan ju hoppas på att ännu en dag eller två försvinner. Jag har räknat bort sture på stan. Men jag har inte räknat med sture på gräset och sånt så... Kanske 10 skoldagar kvar? YEAH!! Men också bara 10 skoldagar att plugga på... ÅNGEST!
Men idag har jag varit duktig, jag började med en bra och nyttig frukost. Tog bussen till skolan, pluggade, GICK (!!!) hem från skolan. Pluggade, somnade med datorn i knät och fick därför för mig att jogga en lååång runda och på det en sallad till kvällsmat. Inte dåligt va? ;D
Jag önskar att jag vore Jenny just nu, hon ligger förmodligen på en strand och steker medans vi sitter i skolan och pluggar... suck....
Näe, nu ska jag sluta klaga!! GODNATT!!! mariarosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0