Sommar!

Det är helt sjukt hur mycket man kan längta till sommarlovet. Som alla andra år är skolan som jobbigast i slutet. Jag ligger efter i flera ämnen vilket inte gör det hela lättare, men som man bäddar får man ligga.
Pank är jag också och det kommer jag säkerligen förbli också. Ge mig ett jobb!! Biljetten till hultsfred är iaf betalad men hur fasen ska jag kunna betala resan till Stockholm?
Det löser sig! Men om ni har något sommarjobb tips kan ni ju höra av er. Lite klirr i kassan hade ju verkligen inte skadat!
Jag tycker synd om mina föräldrars bössa som får ta smällen.
Nu ska jag tillbaka till pluggandet. Tyvärr inga bilder idag, jag har en ny dator och det betyder naaada pics. Puss! mariarosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0